نمایندگی رسمی شرکت فاطر و شرکت تابا (اوست)

منو

Delivery & Return

1. مشتری می‌تواند به هر دلیلی ظرف مدت 7 روز کاری اقدام به انصراف از خریدخود نماید، اما این کار با چه شرایطی ممکن است؟

در صورتی مشتری می‌تواند از مرجوعی سلیقه‌ای استفاده کند که بیشتر از 7 روز از خرید وی نگذشته باشد. اگر پلمپ جعبه باز شده باشد، امکان مرجوعی سلیقه‌ای وجود ندارد.

لطفا پس از دریافت کالا، با بررسی کامل جعبه و مشخصات فنی که بر روی جعبه نوشته شده است، از اصالت کالا و دریافت کالای خود به صورت صحیح اطمینان حاصل فرمایید.

2. در صورتی که کالا خریداری شده با کالای تحویل گرفته شده مغایرت داشته باشد، این مغایرت شامل چه مواردی می‌شود؟

  • در صورتی که نوع کالا مغایرت داشته باشد (به طور مثال کالای سفارش داده شده در سایت همان کالایی نباشد که عکس آن در سایت قرار داده شده است) که این تفاوت ظرف مدت 24 ساعت کاری باید به نوین پرو اطلاع داده شود. در صورتی که این تفاوت از روی جعبه قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده به نوین پرو بازگردانده شود، در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد. مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت پس از دریافت کالا، به بررسی تفاوت پرداخته و در صورت تایید کارشناس، کالا برای مشتری تعویض خواهد شد و در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده خواهد شد.
  • در صورتی که جنس کالا مغایرت داشته باشد (به طول مثال اگر در توضیحات محصول جنس فلزی معرفی شده اما جنس پلاستیکی برای شما ارسال شده باشد.)
  • در صورتی که رنگ کالا مغایرت داشته باشد (به طول مثال هدست مشکی سفارش داده شده اما رنگ آبی برای شما ارسال شده باشد.)
  • در صورتی که برند کالا مغایرت داشته باشد (به طور مثال کیبورد ریزر خریداری شده اما کیبورد ردراگون برای شما ارسال شده باشد.)

نکته : در این صورت مشتری حتما ظرف 24 ساعت پس از تحویل کالا باید با کارشناسان فروش نوین پرو تماس حاصل کرده و مشکل کالای خود را مطرح کند.

3. چنانچه کالا کاملا درست ارسال شده باشد اما پس از باز شدن پلمپ و بسته بندی آن دارای عیوب فنی باشد.

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت کاری به نوین پرو اطلاع داده شود. این سرویس، اشکال‌های فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‌شود. پس از دریافت و پذیرش کالا توسط نوین پرو، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، کارشناسان خدمات پس از فروش نوین پرونیاز به 48 تا 72 ساعت دارند تا کالا را تست کرده و نظر نهایی را اعلام کنند.
    • در صورتی که کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد، خریدار موظف است کالا را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید و مجموعه نوین پرو هیچ مسئولیتی در ارتباط با عیوب فنی محصولات ندارد.
    • درصورتی که کالا خریداری شده فاقد گارانتی باشد مجموعه نوین پرو هیچ مسئولیتی در ارتباط با عیوب فنی محصولات ندارد.

     

    چرا مسئولیتی نداریم؟ چون دقیقا ما هم مثل شما محصولات را با پلمپ اصلی تحویل گرفته و به هیچ عنوان باز نمی‌کنیم. ولی نوین پرو در تمامی مراحل بازگردانی کالا به شرکت گارانتی کننده، شما را تنها نخواهد گذاشت و کافیست با پشتیبانی نوین پرو برای اقدام به تعویض یا تعمیر قطعه معیوب گارانتی دار، تماس بگیرید. توجه فرمایید بازخورد شما برای ما بسیار مهم است و اگر شرکت گارانتی کننده محصول نتواند مشکل شما را بر طرف کند، نوین پرو پشتیبان شما خواهد بود.

4. مشتری موظف است بلافاصله حین دریافت کالا اقدام به بررسی آن نماید و در صورتی که کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری باشد از تحویل کالا اجتناب کند.

اما در صورتی که مشتری کالا را تحویل گرفته باشد به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار را در این زمینه نمی‌پذیرد.

  • عیوب ظاهری شامل: شکستگی، ترک خوردگی، زدگی، خط و خش و … می‌باشد.
  • آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر ظرف 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش نوین پرو از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شده و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به تکاف بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

5. چنانچه کالای خریداری شده به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، شرکت موظف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار عودت نماید.

6. چنانچه در اثر حمل و نقل، آسیبی به کالای مورد نظر وارد شده باشد.

  • در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد مشتری می‌تواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به نوین پرو مرجوع شود.
  • از آنجا که کالا بصورت حرفه‌ای در نوین پرو بسته‌بندی می‌شود و به موسسات حمل و نقل معتبر تحویل می‌شود، هرگونه آسیب در حمل و نقل به عهده موسسه حمل و نقل کننده می‌باشد و نوین پرو تنها در صورت تایید همان شرکت، خسارت را جبران می‌نماید. کالای آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه همه‌ی متعلقات و لوازم جانبی به انضمام صورت جلسه شرکت حمل و نقل کننده به نوین پرو ارسال شود. تمامی مرسولات شما قبل از ارسال بیمه شده و در صورت وجود مشکل، شرکت ارسال کننده موظف است که خسارت شما را جبران نماید. نوین پرو در این راه شما را تنها نخواهد گذاشت و در صورت بروز هرگونه اختلافی، با پشتیبانان فروش نوین پرو تماس حاصل فرمایید.
  • مسئولین فنی ظرف مدت 72 ساعت از دریافت کالا به بررسی ایراد پرداخته و در صورت تایید کارشناس، کالا برای مشتری تعویض می‌گردد. در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می‌شود.

برای عودت کالا حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

     – حتما قبل از مرجوع کردن کالا با کارشناسان فروش نوین پرو صحبت کرده و موضوع را مطرح کنید.

     – به هنگام بازگشت، حتما باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته بندی شده باشد.

     – قبل از ارسال از محصول و بسته بندی آن از تمام جهات عکس برداری کرده و برای کارشناسان ما ارسال کنید.

     – از نوشتن توضیحات، آدرس و یا هر مطلب دیگری بر روی کارتن اصلی محصولات کاملا خودداری کنید.

برای عودت کالا باید با چه شماره‌ای تماس بگیرم؟

با شماره 09122453823 تماس حاصل فرمایید

روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه است؟

کارشناسان خدمات پس از فروش نوین پرو، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان ما تایید شود، مشکل کالا برطرف و یا کالا تعویض خواهد شد و حتی مشتری می‌تواند مدل دیگری را جایگزین کالای خود کند.

     – لازم به ذکر است که تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است.

     – اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام رسیده باشد بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری ارسال خواهد شد و یا وجه کالای مرجوعی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

     – در صورت انتخاب کالای دیگر، ما به‌ تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در صورتحساب) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. قطعا برای کالای ارزان‌تر تکاف این ما به‌ تفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.

     – از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

کالا را به چه آدرسی ارسال کنم؟

     – آدرس : تبریز، میدان ساعت، پاساژ جام جم، زیر زمین، پلاک 11

     – کد پستی : 5133837978

هزینه ارسال بر عهده چه کسی است؟

– اگر ایراد فنی، فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناسان نوین پرو نرسد، هزینه‌های ارسال به عهده مشتری خواهد بود.

– در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

تبصره‌

تبصره 1) مانیتور که دارای پیکسل سوخته باشد، در صورتی که کمتر از 5 پیکسل باشد طبق پروتکل‌ها تمامی شرکت‌های گارانتی کننده و همچنین تمامی ‌کارخانه‌های سازنده شامل شرایط عودت کالا نمی‌باشد.

تبصره 2) در صورت آسیب دیدگی ظاهری سوکت‌های مادربرد، هماهنگی و ارسال آن به گارانتی به عهده مشتری می‌باشد و شامل شرایط عودت کالا نمی‌باشد.

تبصره 3) در صورتی که جعبه، کارتن و یا کارت گارانتی محصول خریداری شده مخدوش و یا مفقود شده باشد از پذیرش و عودت آن معذوریم.

کالاهایی که دیده‌اید!
فیلتر بر اساس شهر محصول
نوین پرو
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
نوین پرو
طراحی شده توسط ابرا سرور