کارشناسان خدمات پس از فروش نوین پرو، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان ما تایید شود، مشکل کالا برطرف و یا کالا تعویض خواهد شد و حتی مشتری میتواند مدل دیگری را جایگزین کالای خود کند.
– لازم به ذکر است که تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است.
– اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام رسیده باشد بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری ارسال خواهد شد و یا وجه کالای مرجوعی به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– در صورت انتخاب کالای دیگر، ما به تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در صورتحساب) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. قطعا برای کالای ارزانتر تکاف این ما به تفاوت را به حساب مشتری واریز خواهد کرد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.